این بخش ضمن ارائه مشاوره بازاریابی و چگونگی فروش پروژه های ساختمانی، با چیدمان نیرو داخل پروژه و روشهای نوین فروش و پیش فروش فعالیت می نماید.

این مهم را نباید فراموش کرد که در فروش خرد پروژه های ساختمانی هرگز امکان آزمون وخطا نیست؛ چرا که تصویر مثبت یا منفی پروژه در اذهان مخاطبین، ارتباط مستقیم با چگونگی ورود به بازار، بازاریابی وروشهای تبلیغات پروژه دارد. از اینرو، بدون هیچ تردید و شائبه ای مهندسی فروش را به شرکتهای با تجربه و متخصص در این دانش نوین باید سپرد .بدیهی است؛ هزینه ای که برای مهندسی فروش و یا مشاوره در این بخش می گردد، می توان گفت مشابه هزینه های تبلیغات است که در جهان امروز سرمایه گذاری تلقی می گردد.     

قسمتی از خدمات این بخش به شرح ذیل می باشد   

شناخت و اولویت بندی بازارهای هدف

تعیین زمان و چگونگی ورود به بازار

برآورد قیمت با توجه به موقعیت، کاربری، متریال و امکانات پروژه با درنظرگرفتن شرایط زمانی و پتانسیل بازار

تعیین شرایط آسان برای خرید و ارائه تسهیلات ارزان برای سرعت بخشیدن به فروش

تدوین استراتژی های بازاریابی و تبلیغات

تهیه و اعمال سیستم نرم افزاری فروش یا پیش فروش

تهیه و تنظیم تیپ قراردادهای فروش یا پیش فروش که دربردارنده موضوع داوری در راستای حفظ حقوق کارفرما واستیفاء منافعش می باشد

الف - بازاریابی خصوصی، برای فروش یا پیش فروش گروهی :    

برگزاری ضیافت، حضور در مجمع صنفی، سمینارها، همایشها، مراجعه حضوری بازاریابان، تورهای تفریحیو روش های مشابه  

ب - بازاریابی عمومی، برای مخاطبین خاص :

تبلیغات عمومی، حضور بازاریابان در مراکز خرید، اماکن عمومی خاص و تفریحی، بازاریابی On Lin

ج - مشاوره و بررسی علل ناکامی و عدم موفقیت پروژه ها و ارائه پکیج های برون رفت از بحران  

د: آموزش و راه اندازی سیستم و دپارتمان   

خدمات این دپارتمان به 5 بخش زیر تقسیم بندی می شود : 

1 - بازاریابی  

2 - مهندسی فروش  

3 - تبلیغات و برندینگ

4 - بهره برداری و خدمات پس از فروش  

5 - راه اندازی مجتمع های چند منظوره  

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها