سرمایه گذاری

در بخش ساختمان هر چند پر سود است اما ظرافت ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد. این واحد ضمن مشاوره سرمایه گذاری، پس از تهیه پکیج اقتصادی و طرح توجیهی از پروژه ها در هر مرحله ای که باشند اقدام به جذب سرمایه گذار و شریک یا فروش در سطح کلان پروژه می نماید . فراموش نگردد که سرمایه گذاران حقیقی دارای سلایق و علایق مختلفی هستند، سرمایه گذاران حقوقی نیزعمدتاً طبق استراتژی تعریف شده در کمیسیون های ذی ربط خویش عمل می نمایند که می تواند شامل گردشگری، مسی، تجاری، اداری، خدماتی، اقامتی، آموزشی و بعضا مختلط باشند.
ارتباط دائم و همکاری مستمر میان شرکت با سرمایه گذاران کلان و بنگاه های اقتصادی همچنین برخورداری از اطلاعات بروز شهرسازی و ت های کلان شهری این شرکت را قادر ساخته که بتواند ضمن ارائه مشاوره علمی و موثر، به سادگی اقدام به جذب سرمایه گذاران برای بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری نماید . به کمک بازاریابی خصوصی و به عبارتی معرفی بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری به بنگاه های حقیقی و حقوقی به سهولت می توان سرمایه گذاران را ترغیب و تشویق به ورود به این عرصه کرد. بدیهی است، در صورتی که بدین روش موفقیت مورد نظر حاصل نشد، می توان به شکل فراخوان عمومی "مشارکت در ساخت و اجرا"، "سهام پروژه"، "پیش فروش طبقاتی"، " پیش فروش گروهی" و روشهای مشابه، پروژه را پس از تعیین مخاطبین و بازار هدف به طور عمومی عرضه نمود. البته، معمولا در صورت دارا بودن توجیه اقتصادی، معرفی پروژه ها در مرحله بازاریابی خصوصی و بدون تبلیغات عمومی، منجر به جذب سرمایه گذار و یا شریک می گردند و دیگر نیازی به هزینه های گزاف برای بازاریابی عمومی نیست.

بخش سرمایه گذاری به دو بخش ذیل تقسیم می شود:  
جلب سرمایه گذار داخلی

جلب سرمایه گذار خارجی

 

 

تامین منابع مالی: 

با توجه به آنکه برنامه ریزی برای تأمین منابع مالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است این واحد ضمن مشاوره مالی با ارائه روش های مختلف تلاش می نماید مشکلات مالی پروژه را به هر شکل ممکن مرتفع نماید تا پروژه بتواند طی زمان بندی تعریف شده به نحو مطلوب اتمام یابد.
قسمتی از خدمات این بخش به شرح ذیل می باشد:

1- روش های ریالی و ارزی:  

2-روش های جذب سرمایه های خرد:


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها